zondag 19 mei 2013

Zonnige 1e pinksterdag!

Hmmm, volgens mij is het alweer veel te lang geleden dat ik hier wat heb laten horen....
Hier gaat het allemaal zn gangetje, lekker aan het haken en onze achtertuin is eindelijk aan zijn metamorfose begonnen.....
Dat wil zeggen dat gisteren een nieuwe schutting is geplaatst, binnenkort komen een stel sterke mannen straten en dan krijgen we gelijk een leuk grasveldje voor onze kleine dondersteen ;-)
In mijn hoofd is de tuin natuurlijk al helemaal aangekleed met mooi bakken met geurige lavendel erin.
Maar goed zover zijn we nog niet....

Verder ben ik bezig met 2 swaps, erg leuk. Maar ik merk wel dat de tijdsdruk het anders maakt dan gewoon lekker haken..... Maar goed, het schiet al mooi op!

Al met al weer genoeg te doen dus..... Laat de lente/zomer nu toch maar eens een keer beginnen.....
Iedereen nog fijne pinksterdagen!

Liefs Maaike

Ps: deze wilde ik nog even met jullie delen!!! Mijn aller eerste banjukussen!


3 opmerkingen:

  1. Mooi kussen....je tekst kan ik niet lezen,heb mijn leesbrilletje niet bij de hand ha,ha...en die is zo klein!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks!
    Ennuhh goede reden nog eens te komen buurten toch ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hey maaike (van zp toch??)
    kom je zomaar op een andere blog tegen qua naam.
    ga je volgen hoor, misschien ga ik toch ook nog eens haken.
    hou t voorlopig ff bij mn "Eigen" ding...

    x maybritt

    BeantwoordenVerwijderen