dinsdag 2 juli 2013

Wat is het leven leuk!

Kennen jullie dat gevoel?
Dat je buiten in het zonnetje zit te freubelen en dat je denkt, wat heb ik toch een heeeeerlijk leventje....
Zo voel ik mij vandaag, en ik ben dr enorm mee in mn sas.... :-D

Zo dacht ik ineens, oja ik heb nog een blog.... Sorry lieve volgers, de afgelopen tijd heb ik jullie verwaarloosd...

Ik ben ernorm in de weer geweest met mijn haak to-do list, die word steeds langer hahaha
Verder heeft onze achtertuin een enorme metamorfose onder gaan, en nu kan ik heerlijk genieten in mijn tuintje.

Tot slot werd ik een poosje terug verrast met het bericht dat ik een give away had gewonnen bij madebymieforyou! Het ging om een super gave omslag doek en ik ben er enorm blij mee!
Hieronder nog even een korte foto inpressie van de tuin en de super mooie omslagdoek!

Tot snel lieve volgers ;-)




2 opmerkingen:

  1. Fijn dat de Elise shawl goed is toegekomen. Veel plezier ermee! Prachtige zithoek hebben jullie in de tuin, lekker genieten! Groetjes, Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw wat is jullie tuin mooi geworden zeg. Ik snap wel dat je daar graag zit. Ik zou zeggen lekker genieten van het mooie weer, dat bloggen komt wel weer ;-)

    BeantwoordenVerwijderen